Produkter
    WellnessCard
    Skräddarsytt kort
  Hur fungerar det
    För arbetsgivaren
    För den anställda
  Skatteregler
    Friskvårdsbidraget
    SKV om WellnessCard
  Tilläggstjänster
    Printservice
    Packning & post
    Egen webbsida
  Onlinetjänster
    Sök återförsäljare
     Lös in ditt kort
    Sök ditt paket
    Träningsinstruktioner
    Beställ katalog
  Övrigt
    Kontakta oss
    Nyheter
    Partners
    Historik
 


Hur fungerar WellnessCard?

Jag har fått ett WellnessCard, hur ska jag göra?
Du kan beställa antingen med hjälp av beställningstalongen på ditt Wellnesscard eller direkt här på vår hemsida. På den medföljande beställningstalongen fyller du i vilken produkt du vill ha, vilken företagsadress varorna ska levereras till, telefonnummer samt önskat leveransdatum (valfri onsdag eller torsdag). Sedan är det bara att lägga det i närmaste postlåda, portot är betalt! Om du väljer att beställa via vår hemsida klickar du på ”Lös in WellnessCard”. Ange sedan ditt kortnummer som du hittar längst ner i högra hörnet på beställningstalongen. Fyll sedan i önskad produkt, leveransdatum, telefonnummer och vart du vill ha ditt paket levererat. Kolla att alla uppgifter stämmer, tryck sedan på Bekräfta. Så fort vi mottagit din beställning skickar vi en bekräftelse till din e-postadress. Spara detta som kvitto!

Hur sker leveransen?
Alla beställningar levereras av Postens paketåkerier till den företagsadress du valt, på begärd (helgfri) onsdag eller torsdag mellan 08.00 – 16.00. Leveransen föraviseras inte utan lämnas av på företagsadressens leveransmottagning och behöver inte kvitteras. Alla förpackningar är av stötsäker kartong.

Kan jag välja när och var gåvan ska levereras?
Ja, har du fått ett WellnessCard väljer du själv vilken helgfri onsdag eller torsdag du vill ha din leverans och till vilken företagsadress. Detta gäller var helst du än befinner dig i Sverige.

Kan jag lösa in mitt WellnessCard per telefon?
Nej, tyvärr inte. Du löser in ditt WellnessCard genom att skicka in medföljande beställningstalong (portot betalt) eller via vår hemsida under ”Lös in WellnessCard”.

Hur lång tid tar det innan jag får mitt paket?
Om du löser in ditt kort via vår hemsida behöver vi din beställning senast kl 09.00 två helgfria dagar innan den dag du vill ha din leverans. Väljer du att posta din beställning behöver vi den senast en vecka innan du önskar leverans.

Vad händer om jag inte är på plats när paketet kommer?
Paketet lämnas till företagets leveransmottagning. Du behöver inte kvittera ditt paket personligen.









LÖS IN WELLNESSCARD HÄR!
Skriv in kortnumret som finns på ditt WellnessCard i fältet nedan.
 
Osäker? Klicka här
Våra partners
Vi har valt att jobba med några av marknadens starkaste varumärken.


PREMIUM MEMBER OF

Sök återförsäljare
Sök närmaste återförsäljare här genom att ange ditt postnummer


Klicka här för ytterligare sökalternativ

WellnessCard   |  Box 91  |  601 02 Norrköping  |  Tel 011-12 92 50 |  Fax 011-16 73 50   |  kundservice@wellnesscard.se